استاندار یزددر جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان:

حرکتهای پرشور مردم در یزد با محوریت شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره) صورت گرفت


یزدفردا "جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد، به ریاست استاندار یزد در محل سالن حمیدیا استانداری برگزار شد.
" محمدرضا فلاح زاده" در این جلسه طی سخنانی هتک حرمت فتنه گران در روز عاشورا را محکوم کرد.
وی گفت: اقدام به جا و موثر مردم انقلابی ایران و بیعت مجدد با آرمانهای عاشورا، امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) قابل تقدیر است.
استاندار یزد، همچنین از مردم شریف استان یزد به خاطر راهپیمایی گسترده و پرشور در راستای محکومیت هتک حرمت توسط فتنه گران تشکر نمود.
فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی، تداوم قیام عاشورا است که هدف هر دو احیا و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) و احیای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه بوده است .
وی افزود: حرکتهای پرشور مردم متدین و انقلابی در یزد با محوریت شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره) صورت گرفت و با تقدیم بیش از 4 هزار شهید گلگون کفن از سوی مردم شریف استان، تثبیت و تداوم یافت.
استاندار یزد تصریح کرد: این انقلاب دستاوردهای عظیمی در حوزه های مختلف فکری، فرهنگی، اقتصادی ،سیاسی و ... داشته است.
وی خاطرنشان ساخت: این نسل جوان، باید بداند که وضعیت کشور در زمان قبل از انقلاب اسلامی چگونه بوده است.
استاندار یزد با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت: احیای نمازجمعه ها، بیدار ساختن مردم منطقه و جهان در برابر فتنه های مستکبرین و گرایش افزون تر به آیین های مذهبی از جمله دستاوردهای این انقلاب در حوزه فرهنگ است.
تشکیل دارالقرآن ها، تربیت قراء و حفاظ و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار در جامعه از دیگر دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی بود که مورد اشاره استاندار یزد قرار گرفت.
در این جلسه ، مسئولان برخی از کمیته های ستاد بزرگداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،گزارشی از فعالیتهای کمیته متبوع خود را ارائه نمودند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا